צרו קשר

צרו קשר

פרטי התקשרות

אנא השאירו את כתובת המייל שלכם, כדי שנוכל לחזור אליכם
אנו זמינים בכל שאלה, עניין או בקשה בנוגע למידע על טיולים בניו-זילנד והשכרת מכשירים לווינים
ניתן ליצור קשר עמנו ישירות דרך האתר
בווצאפ מהיר לרותם או ברשתות החברתיות

Address

255 Broadway, Newmarket, Auckland 1023

Business

Monday-Friday: 10 AM to 4 PM

Saturday:

Sunday:

Phone Number

64212213750+

    ווצאפ מהיר לרותם

    מידע שימושי

    האתר נמצא כאן לשרת אתכם – השתמשו בו בתבונה
    רותם אסף,ליקט וערך במשך שנים את המידע המובחר ביותר וזיקק אותו לרמה חסרת תקדים בעולם הטיולים והתרמילאות בניו-זילנד כדי שלכם המטיילים יהיה קל ופשוט יותר לטייל במדינה היפה בעולם. בכל פוסט או דף יש שורת חיפוש – הקלידו את הנושא שמעניין אתכם שם ואם הוא קיים באתר – מאמר מפורט בעברית יופיע שם. יש לכם נושא שאינו מופיע באתר? בקשו מרותם בטופס צרו קשר” ונדאג שהמידע יגיע אליכם או שמאמר בנושא יעלה באתר לטובת הכלל”
    טיפ – כל המאמרים על טבע, בעלי חיים, תופעות מיוחדות וטרקים מרוכזים בדף תיבת אוצר
    טיפ – כל ההמלצות יהיו בדף ההמלצות וכל הטיפים בדף הטיפים – אל תפספסו אותם

     יש לכם שאלות על כל נושא שקשור לטיול בניו-זילנד ולא קיבלתם מענה ראוי בקבוצות? צריכים עזרה מעבר על נושאים ספציפיים? פנו לרותם באמצעות טופס צרו קשר באתר – והעזרה כבר בדרך שלכם 

    קבוצת הפייסבוק

    קבוצת הפייסבוק (קיווי ניו-זילנד למטיילים) נועדה לשאול שאלות ולשתף דברים הקשורים
    לניו-זילנד
    מחפשים שותפים? יש לכם המלצה? צריכים טיפ? קונים או מוכרים רכב? זקוקים לשותף לנחיתה רכה או לטיול שלכם? רוצים לקרוא פוסטים שכתבו מטיילים אחרים על הטיול שלהם? הקבוצה בפייסבוק היא בדיוק המקום בשבילכם! 
    בתור מנהל הקבוצה – רותם מחמיר במיוחד באיכות הפוסטים והמידע, כדי לבדל עצמה מקבוצות אחרות העוסקות בטיול בניו-זילנד. לשם כך אתם נדרשים לענות על שאלון ההצטרפות בהתחלה כדי למנוע פרופילים מזוייפים או בעייתים מלהצטרף ולשתף בתוכן לא ראוי או ספאם.

    קבוצת הווצאפ

    קבוצת הוואצאפ של רותם מרכזת את תנועת המטיילים הגבוהה ביותר בניו-זילנד כיום, ועוסקת בשיתוף מידע בקרב המטיילים שנמצאים כבר בניו-זילנד . אנא זכרו שאם תכתבו בקבוצה זו מישראל – הפרשי השעות יגרמו לכך שההודעות שלכם יעלו בקבוצה באמצע הלילה בניו-זילנד וזו אינה המטרה. קבוצת הוואצאפ לא נועדה לשאלות לגבי תכנון טיול, אנא המנעו מכך – והפנו את שאלותכם לקבוצת הפייסבוק.

    עמוד האינסטגרם

    עמוד האינסטגרם של רותם מעלה בקביעות פוסטים על מקומות וחוויות שונות בניו-זילנד, אתם מוזמנים לעקוב אחריו ולקבל השראה לטיול שלכם או רעיונות לתכנון