המַפָּה - פרטים ורכישה

המַפָּה שר הטבעות – פרטים ורכישה

מחירון המַפָּה שר הטבעות

רשיון זוגירשיון יחיד
60 NZD40 NZD

[show_wp_shopping_cart]


מהי מַפָּת שר הטבעות? 

המַפָּה – לחובבי הלגדריום של טולקין כוללת בתוכה מעל 50 נקודות בהם צולמו סצנות הסרטים.


סדרת ספרי המופת של ג’יי.אר.אר. טולקין עובדה לסרטי קולנוע בתחילת שנות ה 2000 והמדינה שנבחרה להוות את סט הצילומים היתה ניו-זילנד, ואכן נדמה שאין מקום ראוי יותר להציג תפאורה משכנעת לסרטים.
נופי ההרים הפראיים לממלכות גונדור ורוהאן, גבעות מוריקות למחילות ההוביט, היערות המכושפים לממלכת האלף, והרי הגעש השחורים לממלכת האופל של סאורון, נראים כאילו נוצרו במיוחד והמתינו במשך מאות אלפי שנים עבור תפקיד זה ממש.
אם אתם נמנים עם חובבי טולקין, ובא לכם לדקור את הנקודות בהן ביקרו סם, פרודו, לגולס, גנדלף, גולום, בילבו והגמדים – המפה הזו היא בדיוק בשבילכם!


המפה מוענקת בחינם לרוכשי מפת האוצר שלי לניו-זילנד, או ניתנת לרכישה בנפרד

מאמר שלי על נקודות בהן צולמו הסרטים

על מפת האוצר שלי לניו-זילנד

קודם כל – עברית. כל המידע המובא במַפָּת האוצר הוא בעברית.

הסברים היסטוריים, גיאולוגים, גיאוגרפים, סיפורי דרך לטרקים טיולי יום, התרבות המאורית והתיישבות האדם הלבן בניו זילנד, בעלי חיים וצמחים.. הכל מאוד נוח להבנה כשזה בשפת האם.

נוסף לכך, את המידע עבור המַפָּה אספתי במשך שנים של חקר ניו-זילנד. כיום העיסוק שלי ביום-יום מחובר לתחום הטרקים והטיולים בניו-זילנד. פעילותי בקרב קהילות התרמילאים מאפשרת לי להישאר עם מידע עדכני כל הזמן ועם היד על הדופק לגבי מצב הטרקים, האטרקציות, הפעילויות החדשות ועדכוני שטח חיים. הסיבה המרכזית לכך נובעת בעיקר כי גם אני אוהב לעשות זאת בעצמי! ובזכות זאת נשארת המַפָּה מעודכנת כל השנה בזמן אמת ומתאימה לכל סוגי המטיילים.

מידע נוסף

השימוש במַפָּה מיועד לשימוש אישי בלבד ובהתאם לתנאי השימוש בתקנון (קישור)

נקודות העניין המוצגות כוללות מידע שימושי החל מטיולי יום עם ילדים ועד טרקים קשוחים, מביקור במוזיאונים עד לצפייה בפינגווינים ואריות ים, ממידע הנוגע לקמפינג בחוף הים ועד לינה בבקתה מבודדת בפסגת הר קוק, ובנוסף רלוונטית לסוגי אתרי עניין מסוגים שונים ובעיקר כאופציה לפעילות חלופית במקרה של מזג אוויר סוער יום מנוחה אחרי טרק או סתם כשמגיעים למקום חדש.
אז אתם יכולים לשחות עם הזרם בניו זילנד או להשתמש במַפָּת האוצר ולשדרג את הטיול שלכם לטיל בליסטי שיהפוך את הביקור בקצה העולם לחוויה שלא תשכחו אף פעם.